29 Kasım 2014 Cumartesi


Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti’nin amacı ve kapsamı nedir?

Eğitim hemşireliği hizmetinin amacı; enteral beslenme ürünü reçete edilen hastalara hekimin onayı ve isteği doğrultusunda evde enteral beslenme ve eğitim hemşireliği hizmetini sunmaktır.
Eğitim hemşireliği hizmetinin kapsamında; hastalara ücretsiz olarak eğitim ve danışmanlık hizmeti verilmektedir. Türkiye genelinde belirli bölgelere konumlandırılmış uzman hemşire kadrosu ile eğitim ve takip desteği verilmektedir.


Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti’nden kimler faydalanabilir?

Hastalarının “Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti” kapsamında takip edilmesini isteyen hekimler/uzman sağlık profesyonellerinden bir kereye mahsus olmak üzere Eczacıbaşı Sağlık Hizmetleri adına yazılı onay alınmaktadır. Bu doğrultuda, beslenme ürünleriyle taburcu olan, hastanede tedavi ve bakım ekibinden ilgili kişilerce takip onayı verilen tüm hastalar yararlanmaktadır. Enteral beslenme eğitimi hemşirelerimiz, hastalarla yapılan ilk görüşmede hastalardan ücretsiz sunulan bu hizmeti kabul ettiklerine dair sözlü ya da yazılı onay almaktadır.


Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti kapsamında nasıl bir hizmet alabilirim?


Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti uzman eğitim hemşireleri tarafından, hastanın beslenme durumuna göre eğitim ve takip planı oluşturularak en kısa zamanda uygulamaya başlanır. Bu hizmet, hastanın da bu hizmeti kabul etmesi ile evde ziyaret ya da telefon takibi ile verilmektedir.
Hastanın eğitimi ve takibi sırasında ortaya çıkabilecek sorunlarda ya da beslenme programında değişiklik gereken durumlarda uzman eğitim hemşireleri, ilgili hekim ve/veya uzman sağlık personeliyle iletişime geçemektedir ve önerileri doğrultusunda hasta/hasta yakınını bilgilendirmektedir. Enteral Beslenme Eğitimi Hemşirelik Hizmeti kapsamında, hastanın sorumlu hekimine düzenli olarak bilgilendirme yapılmaktadır.

https://www.abbott.com.tr/beslenme_urunleri/evdebakim.aspx 



0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa